Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Subaru Justy képes leírás - Subaru.tlap.hu
részletek »

Subaru Justy - Subaru.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: subaru.tlap.hu » Subaru Justy
Keresés
Találatok száma - 5 db
Subaru Justy

Subaru Justy

Ezen az oldalon megismerheti a Subaru kisautójáról alkotott képet. A leírásból kiderül mik az előnyei illetve a hátrányai az autónak. Kiderül továbbá az miért tartják drágán előállítottnak az autót valamint az is hogy mi miatt nem lett sikeres ez a márka.

Subaru Justy autó

Subaru Justy autó

Megismerheti az autó történetét ha ellátogat erre az oldalra. Megnézheti hogyan nézett ki az autó első generációja. Megismerheti a műszaki adatokat valamint azt hogy milyen tapasztalatokat éltek meg a régi generációs autókkal. Ha szereti az ezt a típust mindenképpen látogasson el erre az oldalra.

Subaru Justy Ismertető

Subaru Justy Ismertető

A Justy stílusos, finom forma, felismerhető, modern és egyedi, a felismerhetőségen csak az ront egy kicsit, hogy a Daihatsu Sirion pont ugyanígy néz ki. Mentségére szóljon, hogy ez egy átcímkézett Daihatsu Sirion. A helyzetet bonyolítja, hogy Subaru csak látszólag autó, illetve csak részben autó. Igazából karizmatikus kisegyház, egy átcímkézett, homályos eredetű kis izé helyzete tehát triplán kényes tud lenni. Ha persze nem láttunk még új Siriont, kívülről nem lehet vele bajunk, sőt: ez minden idők legelegánsabb kis Subaruja, ha olyan elődökre gondolunk, mint az esztergomi ős-Swift. Abban viszont legalább volt összkerékhajtás, ideológiailag tehát teljesen elfogadható volt, mint álruhás Subaru, ellentétben ugye a Subarunak álcázott Daihatsuval. Az orrán egy szép Subaru emblémával, plusz egy kiegészítő J betűvel.

Subaru Justy újdonságok

Subaru Justy újdonságok

A Subaru kihozta a Justy 1.0 speciális változatát. Mindössze 100 darabot gyártottak le belőle. A különleges felszereléssel rendelkező autók egyik leglátványosabb módosítása hogy az autó közepén fehér csík van. A másik verzióban pedig rikító vörös csík nyúlik el az autó közepén. Az autó jelenleg körülbelül 10 000 Fontba kerül. Többet is megtudhat ha ellátogat erre az oldalra.

Subaru-teszt

Subaru-teszt

Alapáron nagyon jól felszerelt, a tekerős klíma, a négy légzsák, az elektromos csomag, az ABS és az elektronikus fékerőelosztó széria, de tárcsafék csak elöl van. A 200 ezer forinttal drágább Active kivitelben már függönylégzsákok védenek és könnyűfém felniken szalad a kisautó. A hároméves garancia ellenére azonban soknak tartom a 2,83 milliós indulóárat, ezért már egy fokkal nagyobb japán kiskocsit is kapni. Korszerűbb technikával. A 998 köbcentis moci szinte elveszik a motortérben, ahová nagyobb gépezet is befér, a Daihatsu például 1,3-as és 1,5-ös négyhengeressel is kínálja a Siriont, opcióként ráadásul összkerékhajtással. (Az Ignis-alapú G3X Justy nyugati piacokon hasonló motorokkal még kapható.) Az aprócska motorban az a jó, hogy folyamatosan pörgetni kell. Ez nagyon tetszett, végre egy autó, amiben tökig lehet nyomni a gázpedált. Az első néhány nap kacsázása után belelendültem, és magas hőfokon kezdtem autózni. A Subarucska kimutatta a foga fehérjét, a hetven lóerős teljesítmény és a 900 kiló alatti tömeg ideális városi erőfitogtatáshoz. Ráadásul neve miatt mindenki tiszteli. Ha legyorsultam valakit, azt gondolta magában, hát igen kicsi, de Subaru.

Tuti menü